Men HALLÅ!!!

Är ju numera FRU NORUP!
I samband med Kevins dop slog vi på stort och sa JA till varann framför en hel publik i chock!
Det var så kul! INGEN visste nåt! Snacka om surprise!
Så nu är jag Elin Norup.




Asså seriöst? Maria Montezami eller va fan hon heter,är hon riktigt riktig i skallen? SERIÖST!?
Neej! Slutet av marken? En känsla av kallt..? Hmm,hon irriterar mig enormt mkt.. WHY?


Kevin hostar, och hostar.. Han puffas med både pulmicorten och airomiren utan framgång. Slutade ge airomiren och började med Mollipect,blev bättre faktiskt. Men han hostar nu igen,och är jättetäppt.
Har telefontid från BUMM imorrn,får se då vad dom säger. Jag vill helst att dom säger att han är frisk.

Va fan ska mina barn få astma och hosta för? Dom hostar jämt.. =(

Första dagen på dagis idag för Liam på jättelänge. Det gick jättebra och lämna han,Eva var ju där =)
Men är lite orolig för han faktiskt.. Han är så tyst och blyg där. Han pratar väl där,men inte mer än nödvändigt..
Hemma är han ju som en unge på speed..? Nej,men helt annorlunda iaf.. Vad gör man?
Han bubblar ju på så himla bra här hemma, i ett! Får ont i magen av det här.

Han har börjat kissa på pottan nu oxå! Jag låter han springa runt i sina fina kallingar och sen säger jag till han titt som tätt att kom ihåg nu att du inte har någon blöja på dig, aa kissa bottan säger han då och sätter si direkt! Tanken är ju att jag bara ska säga åt han en gång att han är utan blöja och sen springer han och sätter sig själv. Men en sak i taget,vi har nyss börjat! Och han tycker det är skitkul och torka sig på snoppen efteråt. Han tittar så stolt på sin snopp =) ? Och sen hjälper han till att hälla ut allt kiss på toan och spolar, det är så kul!

Jaa jaa, livet går väl vidare. Trots blyga och tysta barn på dagis och hostiga barn här hemma..
Nu ska jag ta mig en cigg och gå upp och lägga mig i min sköna säng =)

You know you love me, xoxo/ fru norup <3

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0