DÖD

Helt plötsligt blev livet bara så tråkigt!
Jag är sååå jävla less på tillvaron!
Det är mörkt ute, jag vantrivs på jobbet, det är ALLTID förseningar i fitt kollektiv trafiken så jag är alltid hemma sent! Jag känner mig inte sexig eller fin eller vacker för fem jävla öre nu när magen börjar puta som fan! Jag har finnar i hela jävla trynet så jag ser ut som en gris! Jag är aldrig nöjd för jag har konstant huvudvärk eller ont någon annan jävla stans,det finns för fan aldrig något att se på på tvn, vetskapen om att rasmus snart åker iväg gör inte tillvaron mkt bättre. Känner mig så tom på nåt sätt. Jag älskar att vara gravid och jag älskar min familj, jag är inte less på dom eller det, utan bara på själva nuet, denna tid med snöö och kyla, denna längtan efter solen! Samt min sjuka längtan efter en cigg jävel! Helvete vad röksugen jag är!

Nu ska jag sluta klaga. Men det behövdes rensas ut! OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

HAHA, fyfan vad klockren du é syrran! =) love u..

2010-02-01 @ 11:11:11
URL: http://neroze.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0