sångfågel

Jag har ont överallt, fogarna knakar, bäckenet ilar, smärta i underlivet pga svullna muskler..
Sover dåligt på nätterna, kissar och dricker vatten om vartannat.
Andfådd och hungrig i ett!
HAHA tillåt mig skratta åt mig själv! FAN vad illa det lät när jag läser allt, för så illa känns det inte! Det är ju inte allt detta samtidigt varje dag.. Typ ;)
I övrigt mår jag super bra! Är pigg och glad och känner hopp om livet nu när det bara blir ljusare och ljusare ute!
Lillebror är fortfarande namnlös btw..
NAMNFÖRSLAG MOTTAGES GÄRNA!!!

Liam snackar mer och mer för var dag som går,skitkul vissa gånger eller oftast får jag lov att säga då vi har riktiga samtal som kan pågå i flera minuter.
Även om jag är den som pratar, så är inte Liam sen på att svara och berätta.
Han har börjat sjunga i den ljusaste av stämmor också, sååå vackert =) Han pekar med pekfingret och sjunger AKTA-AKTA DIIIIIIIIIG, och även OOAAK OOAKKKK! SÖÖÖTAAAA=)
Och så svarar han NEJ på allt, men kan också svara MM eller JAA på frågor så det är ju skitkul nu när han kan berätta vad han vill bara man formulerar frågan rätt!
Han frågar okså genom att säga DEHÄÄ,som betyder vad är det här. =)
Han älskar och sitta eller stå i fönstret och titta efter katter och fåglar, så fort han ser en katt sprutar det saliv för han ska låta KSS KSSS men han blir så ivrig så han spottar mest ;)

Dagis säger att han är väldigt aktiv och har väldigt mycket för sig (med betoning på väldigt), han har alltså svårt att komma till ro vid tex lunchen, han ska pyssla massor först och kastar allt när han är klar sen.
Han vill så mycket!
Men han är världens snällaste och det är inte mycket som kan få han till tårar.
Jag älskar dig min VILDE ♥

På fredag ska jag och Liam hem till mina föräldrar och träffa dom såklart men även min syster och Ibrahim och Ali!
Åh vad glad jag är,det är så länge sen vi sågs och det ska bli kul att se kusinerna leka ihop! Ibrahim går ju för fullt nu så då kan dom ju leka ännu bättre! =)


Nu är det EFTERLYST,puzzzz

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0