snoris-elin

seg kväll,är helt slut...
behöver vila upp mig nu i lugn o ro.
liam har varit jätte hängig idag och bara velat vara hos mig,pappa funkar i nödläge men han står hellre och rycker mig i byxbena än o går till pappa för lite mys.
inte lätt och vara liten när man inte kan berätta vad man menar...:(
nu sover han iaf,har sovit sen kl 7 ungefär,han somnade i pappas famn konstigt nog:)
jag ligger här i soffan och bara väntar på att han ska vakna...jobbigt när jag inte kan slappna av,jag är helt slut och verkligen hängig.känner det nu när man ligger ner för typ första gången idag =)

nu ska ja äta vidare på det sista på min kexchoklad!! :)


men jag tycker inte deras slogan stämmer riktigt..
go å gla kexchoklad...
har ni sett reklamen där en man faller bakåt från en parkbänk och får kaffe på hela sin vita skjorta men han bara skrattar åt det? det e ju för att han har en kexchoklad att trösta sig med..=)
vet inte riktigt om det skulle bita på mig ;)

ha en trevlig kväll,puzz puzz!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0