måndag idag igen...

Jahapp,måndagen har snart passerat.
Dagen har gått fort faktiskt,vi hade möte på kvällen och det gick smärtfritt och vi fick mkt gjort,jag målade lite och hade färg på både fingrar,armar och byxor*suckar* när jag var klar men kul var det!! =)
Liam har alltså varit på dagis idag som att jag har jobbat,det hade gått jättebra vid lämning,inga tårar eller snyftningar alls och dagen överlag hade också gått bra,han är så duktig min lilla sol stråle!!
Hostan har blivit jättemkt bättre och jag ger bara medicinen två ggr om dagen nu,imorrn blir förhoppningsvis sista dagen..!
I helgen som varit har vi inte gjort ett jota,Lam blev ju sjuk och jag blev sjuk och Rasmus passade på att fortsätta vara lite sjuk,hahah!
Nej,men det har varit lugnt,i lördags var vi upp till maxi snabbt och handla lite,Liam fick åka i en sån där vagn med en bil där fram som man kan sitta i och han tyckte det var skitkul,där satt han och käka korvbröd och vinka till allt och alla..=)
På sön var vi piggare och satte igång att packa,vi fick mkt gjort,allt i köket är typ nedpackat,har sparat lite tallrikar och bestick,det mest nödvändiga lixom.
Klädkammaren är påbörjad,allt ska ner i stora säckar,vinter kläder och dylikt. sen ska jag gå lös på linneskåpet samt packa ner alla handdukar,mycket som kan göras men som inte syns..! SKÖNT!!
Den 15e ska lägenheten vi flyttar in ha besiktning och då får vi reda på när vi kan flytta in,förhoppningsvis redan den helgen,mellan den 18e och 20e. Shit pomm fritt det är ju snart för tusan!!
Flytthjälp? Ja tack!! Ring mig för vidare info :)

Nej,jag är helt slut. Sängen ropar nu men först: En ciggarett!! =)

Natti natti,puzz puzz

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0