Det är mycket nu=)

Har packat hela eftermiddagen.Fått ner mkt i lådorna och det känns så skönt!
Nu är alla hyllplan tomma och det är bara allt stort kvar nu,alltså säng och tvn m.m.=)
SKÖNT!
Liam är hos sin farmor och farfar just nu för det är verkligen inge kul för han och ha ett par helt osociala föräldrar som är helt upp i packning,så han är där och leker av sig utomhus! Skönt för han! Farmor och farfar blir så glada när det är deras tur att passa honom,oftast eller alltid är det mina föräldrar annars! ♥
Igår var vi i Väsby och firade Liams oldefar (gammelfarfar) som fyllde år(ingen aning om hur mkt) och det bjöds på smörgåstårta och kex och ost och fika med jordgubbstårta och jaa you name it! Mumma var det och jag ångrar att jag inte tog med mig lite smörgåstårta hem faktiskt! Hade varit gott såhär i packnings kämpandet!
Min mobil har blivit heeeelt pippad! 9an fungerar inte och inte heller tillbaka knappen som även är internet knappen....SUCKAR HÖGT!
Jag har mig själv att skylla som låter Liam leka med den!!! GAH!

Här kommer bilder från igår:





Här är oldefar och oldemors alla barnbarnsbarn=)
Fr v:Mira,Alva(på stol),Izabelle,Liam,Teodor och Anton.
Bellas storebror Leo fattas tyvärr men annars är skaran komplett =)

SÅ FIN BILD!!♥

Rasmus står i duschen nu och sen när han är klar ska han åka och hämta Liam och sen åka och köpa pizza!! MUMMA!!
Men jag vet inte vad...Kebabrulle,Calzone eller Kebabpizza???
Snacka om I-lands problem!
PUZZ PUZZ!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0