tjingelin

idag har varit en bra dag, liam är på fötter och är nätt och jämt sig själv igen, han tar igen för förlorad tid och klättrar på väggarna! vi badade tillsammans han och jag för dryga timmen sen, andra gången vi gör det och det var ännu mysigare den här gången, är så glad över vårat badkar! =)
NU äntligen sover vilden i vagnen i hallen för han vägrade sova ute, jag kämpade säkert i en halvtimme sen gav jag upp för mina tår blev blå! då gick vi in och åt lite, eller jag åt, han skvätte mest runt yoghurten men han knapra på några cornflakes och drack päronjuice. tror han har ont i antingen munnen eller halsen för helt plötsligt blir han ledsen och arg och det händer oftast då det är mat i munnen.. lilla fisen.=( 
igår hade han ju 40.1 i feber som jag sa men nu är det ingen fara, han är lite varm men jag har inte tempat honom och jag har inte gett honom någon alvedon, tänkte att kroppen ska få kämpa lite! men jag tippar på att tempen ligger runt 38 med tanke på att han knappt är varm och för att han nästan är sig själv.
vädret är jättefint och vill ut, har planer på att gå ut och leka sen när han vaknar. =)

nu vill jag bara sega i soffan för mig själv, rasmus är ivåg och fixar det sista på vikinga sen är det goodbye forever!
sköt om er därute, kram!

Kommentarer
Postat av: Din bff;)

skönt att han mår bättre:)

vi kom på att vi inte fira 1 år igår förresten,kom fram till att vi blev tillsammans den 30:e oktober så vi ska fira om de då:P

puss puss

2009-10-18 @ 19:40:13

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0