FUCKING FRIDAY!!! =)

äntligen fredag,har längtat som en gnu!
veckan har gått snabbt så det är skönt.
inget spec i helgen händer men vi ska fixa det sista på vikinga och sen kommer morsan och farsan över på söndan och hjälper oss att få upp den andra grinden och lampor och lite smått och gott.
jag ska sy fast namnlappar på vart enda plagg som min son äger! haha sucka!
nu har jag vilan på jobbet och sneglar ner på 14 st snarkandes och dreglandes ungar..
en ska gå hem om två min så jag ska väcka henne nu..
ha en skön helg om jag inte kommer tillbaka nå mera!
PUZZ PUZZ

Kommentarer
Postat av: Din bff;)

visst är de härligt att märka alla kläder:P

ha de så kul med flyttstädningen!!alltid lika roligt att städa när man flyttar:)

2009-10-17 @ 20:39:34

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0