frosseri

lillpysen sover sött däruppe och jag och rasmus ligger i soffan och gottar i oss jordnötter chips och ostbågar med fanta. gott som fan men nu håller jag på att spricka! ser på singing bee celeb och det är lite kul tycker jag, många låtar som inte kan =)
liam fick jättehög feber, tempen visade 40.1 och jag blev lite skraj.. jag ringde vårdguiden och dom sa att om det stiger till 40.5 så ska man åka in men som tur var sjönk tempen ordentligt efter en alvedon och lite sömn, han kvickna till bra och fick i sig mammas goda mat och massor av vindruvor =)
får se hur det blir inatt men just nu tänker jag bara njuta i soffan med min stora älskling!

nu ska jag frossa vidare, ha en mysig kväll! PUZZ

Kommentarer
Postat av: Din bff;)

skönt att han mår lite bättre:)ha de så mysigt ikväll med frossandet...

2009-10-17 @ 20:44:42

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0