på order av kuzz

hej hopp gummisnopp!


vet ni vaa?? =)
jag har en hemligheeeeet!
neej,ingen hemlis längre faktiskt, alla på jobbet vet nu och dom flesta i min närhet vet oxå.
Liam ska bli storebror! =)
JAAAAA!
Vi valde att berätta för alla just för att slippa berätta tråkiga nyheter sen om det skulle gå illa! och sen självklart för att jag är så jävla ivrig och aldrig kan hålla käften!
så om puffen stannar där inne så är han färdig jäst i juli någon gång! Liam kommer alltså vara runt 2 år! PERFEKT ålderskillnad om du frågar mig!
ÅÅÅÅÅ vad jag är glad och jag hoppas innerligt att allt går bra! ska bli så jävla kul och häftigt att få återuppleva allting!! =)
Har slutat röka "IGEN" och mår grymt illa på morgonen! Allt stinker skit, som kaffe tex och jag har en smak av avgaser i munnen! NAJJS! =)

Igår var vi på 1 års kalas hos Liams kusin Sixten! 6-10 in english som brorsan säger=)
Det var så kul! Min farmor och farfar var där och alla små kusinerna och Lottas föräldrar som vi aldrig träffat fick vi nu bekanta oss med! Brorsan är riktigt skillad och ska ha och fick massor av beröm för han stog i bakartaget och gjorde både pizza och nybakat bröd när vi kom och det var lord gott! Tårtan var laktosfri för han Thomas tål inte heller mjölk, så jag var skitglad och passade på att ta en lite större bit! =)
Allt var riktigt lyckat och ungarna hade skitkul med varann!
Farmar och farfar var helt sentimentala och bara myste av att se små killarna tsm=) MYYYS!♥
Idag var en lång dag! Kom hem halv åtta ikväll,möte på jobbet. Möte på torsdag igen och då slutar vi halv åtta!
Sen på måndag tror jag att vi har utbildning och då slutar vi 8! Nej men det är lugnt.jag behöver aldrig vara hemma! *morrar lite*

Beställde ny mobil och nytt modem i fredags! Ett svart modem och en grå mobil, en Sony Ericsson w995 tror jag den heter, grym musik mobil och bra kamera, 8.1 mp! SWEET!

Nu ska jag gå upp och dra täcket över huvudet! NATTI! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till bebisen=)

2009-11-17 @ 22:03:17
Postat av: juicy

MEN GUD!!! GRATTIS :D:D:D

2009-11-21 @ 19:15:29
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Kuss!

Så där ja! =) Sen att man är lite seg på att läsa är ju en annan femma !! hahaha

PÖSS

2009-11-24 @ 18:08:44

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0