HALLOWEEN!!

Igår var det Halloween då och dörrklockan ringde i ett! Äntligen fick jag vara en sån där snäll granne som delar ut godis till alla fina eller eg (fula) barn! Jag har alltid velat det i alla år runt påsk och halloween och haft ångest över att bo i lägenhet för då är det ingen som ens knackar på =(
Men i år var det ändring på det och jag delade glatt ut godis, tog typ helt fulla nävar och bara tryckte ner i deras korgar el dylikt! =) Rasmus var bäst för han öppnade dörren och skrämde ungarna i sin scream mask!! MOHAHAHA!! En uinge sa: Den är läskig den där! HIHI=)

Är så jävla seg på update men jag har lixom ingen inspiration direkt.. Nya bilder på snuffis kommer nu och senare en på min underbara älskade snygga vackra tattoo!!! Så jävla ONT det gjorde men det var värt det! Tack CISSI för ditt tålamod att sitta där med mig! =)

Nu: BILDER:


älskar er!


skruttisen


älsklingen kortklippt =)


KAN SJÄLV!!


Idag på em kom Sis och jimmy och Seb hit och vi såg på fotbollen, AIK-IFK, 2-1 till AIK, grattis! Rasmus skrek så mkt så seb blev rädd och ledsen, lilla plutte!
Vi åt tacos, (vi tog in köksbordet till v-rummet för vi kunde ju inte avbryta matchen) =) och det var riktigt gott! Men Liam den knäppisen behagade inte äta utan skulle slänga ner allt på golvet. Liam och Sebbe leker så fint (när liam väl är snäll och inte slåss eller drar i hår) och sebbe följer efter liam och liam har skitkul och springer sick sack typ, dom leker titut och kör med bilen, liam körde runt seb i den! =) Sis filmade har ja bestämt för mig? ;P
Efterätt blev brownies o kaffe o julmust! MUMS sis!! =)
Imorrn jobb, börjar kl 10 iaf! SKÖNT!

Nu, en bild på tattoon:


LOVE IT!! =)


Nu är jag skittrött så ska lägga mig!
PUZZ PUZZ

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0