FÖRSTA ADVENT!

godmorgon!
vill byta namn på bloggen men då måste man väl ta bort hela och skapa en ny? palla det..=(
idag är det 1a advent och jag är helt sentimental och visslar julsånger och pyntar lite till! =)
till frukosten tände jag första ljuset i advents staken och det blev en riktigt mysig stämmning!
snart,kl 11 ungefär ska vi göra oss klara och åka iväg på julmarknad här i stan! ska bli mysigt och se vad som finns i alla stånd och lyssna på alla barnen som sjunger och spelar, jag har redan bestämt mig för att köpa brända mandlar!
sen ska vi handla lite snabbt, till knäcken bla.

igår var det lugnt, vi pyntade hela dagen typ och liam hängde på och hjälpte till han med! det är jättekul att stänga av och på alla julstakar och dra av alla tomtar luvorna! men han är så duktig för oftast rättar han till det själv, helst innan mamma hinner upptäcka det! =) då ser man bara en oskyldig liten liam sittandes på golvet i godan ro. HAHA! my little angel!!



min lilla tomte! ♥

ha en bra dag, puzz!


Kommentarer
Postat av: madde

Hello darling! Va fint du fått det på bloggen!! JAG tröttnade på min blogg jag hade på finest och skaffade en annan på en annan sida.. Klicka på länken och kolla in =)

KRAM PÅ RE!

2009-11-29 @ 17:39:05
URL: http://madlawless.bloggplatsen.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0