cocacola och toast!

Rummet blev skitsnyggt!! Nu har jag second thoughts about  det där med att inte flytta in han i det rummet..=)
Just nu gör min gubbe en toast till mig för jag är sååå jävla hungrig!!
Orkar inte göra det själv för jag är helt slut,hängig typ och är varm och kall och hej och hå!!
Liam hostar så det skär i mitt hjärta!!
Jävla falska krupp! Fortsätter det lika illa imorrn ska jag boka en läkartid snabbt! Kanske inte "bara" är krupp lixom.. Lilla fisen vad jag tycker synd om dig! Hoppas du kan sova inatt utan hosta! ♥

Snart Ullared! =)
PUZZ

P.S Är hjärntvättad! En pojke på jobbet älskar mig och säger ELIIIILLL hundra ggr i minuten varje timme hela dagarna låååååånga och då överdriver jag verkligen inte!! Men han är så go och söt så det gör inget! Han pratar om mig hemma till och med ;) D:S

Kommentarer
Postat av: Sissi

Sötisunge :p tyvärr blev det Inge titta på Ullared igår, sussade sött istället! Va det bra? Puss

2009-11-03 @ 12:26:01

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0