marshmallows skriver man inte ofta! =)

Så har ännu en helg farit förbi.
En mysig helg har det varit.
I lördags var jag och Liam upp till Bure och grillade och mös i solen tillsammans med Bure föreningen som hade gårds städning. Mams och paps är ju med i föreningen och var självklart där och hjälpte till. Pappa var grillmästarn och bjöd på korv m bröd. Det är nåt speciellt med grillat alltså! Blir så mkt godare! Liam gungade med morfar och käkade sand i sandlådan sen blev han trött och tokdäckade i vagnen.

Samma dag men på eftermiddagen åkte vi hem till mina svärförädrar på en fika. ( Vi var där hela dagen och hela natten! Vi sov där nämligen för vi hade bokat sen länge att vi skulle komma o se på Eurovision med dom!)
Vi fick gräddglass med jordgubbssmak och jordgubbsås och marshmallows och maränger =) Behöver jag säga att det var gott!? =)
Liam for runt i gåstolen utomhus och hade uppvisning =)
Hans farfar har hängt upp en gunga utanför huset å han tjöt av lycka! Kittlade dödskönt i kistan!

Grillen tändes runt 5 och det bjöds på fläsk kotletter med potatis och hot bea sås,samt grillade majskolvar med vitlökssmör! Ååh så gott det var!

Lagom till eurovision blev det räkmackor och lite vin.
En super najjs dag helt enkelt!
En bra låt vann oxå! Norges bidrag: I´m in love with a fairytale. Tror jag den hette..? Har superkoll annars.

Det var första gången vi sov borta med Liam och det gick jättebra faktiskt! Vaknade några ggr som vanligt och sov fram till 8, Så duktig älskling jag har!

Idag är vi lite slitna, Liam är extremt jättesnorig och lite febrig.
Mama, mama säger han så fort jag försvinner ur synfältet och så kommer han krypandes och sätter sig upp på golvet med armarna uppsträckandes.. Min lilla mulle-älskling är så gosig när han är sjuk!
Till råga på allt har jag åkt på nackspärr! En lindrig sådan men ack så ont jag har! Jag är så fruktansvärt handikappad!
Blir jobbigt när man har en sjuker här hemma som är ett "plåster" =).

Ne,nu ska jag lägga mig. Klockan är ju mörkt ute!! =)
Pusssar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys med grill, vill också! :)

2009-05-19 @ 15:34:01

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0