morrn morrn!

Vilket jävla pissväder!
Man har ingen lust till nånting såna här dagar när regnet bara öser ner och det är mörkt och tråkigt ute! Det lockar ju inte direkt en till att gå ut!
  *suckar*
Inatt har det gått sådär.. Liam vaknade en gång i halvtimmen från typ 8 fram till 12 sen lessnade jag och tog in han till mig.. Gud vad mysigt det är att ligga och gosa med en liten älskling! Han somnade som en stock och sov relativt bra resten av natten. Vaknade halv sju och gav mig "vällingblicken". Man har inte lång tid på sig att fixa i ordning vällingen efter den blicken! Helst ska ju en ren och torr blöja på oxå! Skynda ,skynda jag är hungrig skirker han!!!! SÖTNÖTEN min!!

Hade tid hos BM idag för mätning och vägning men har ringt och avbokat! Känner ingen lust till att gå dit när Mulle är hängig.. Antingen tar jag en ny tid eller väntar en månad och gör ett nytt besök lagom till 1 års dagen!! KÄRA NÅN 1 ÅR blir han!! Vart tog min bebis vägen?? Dags för syskon kanske?? HAHAHA!

Gå in och läs min syrras blogg och se Liams underbara söta lilla kusse Ibbe!
neroze.blogg.se

Nu stinker det bajs,dags för blöjbyte. PUSS!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0