Godiset är snart slut =(

Läste att AQUA ska göra comeback! Efter 10 år är det alltså dags för nya hjärntvättar-låtar! =)
Jag älskade AQUA när jag var "liten" så hoppas deras nya album blir bra! Förhoppningsvis har även dom mognat så då kanske det är en helt ny stil på det hela. Intressant ska det bli!

Ikväll är det Desperate Housewives och jag har laddat upp med godis och god läsk med päronsmak från Soda Streamern! Asså gud vad gott det är att soda själv!! =)

Hoppas Liam sover bättre inatt,är mysigt men bökigt att sova tillsammans och min nacke blev ju inte så mkt bättre av det heller tyvärr, sen var jag så orolig att han skulle trilla ner från sängen,Rasmus låg ju inte där och stoppade framkomligheten heller så jag fick lägga upp kuddar på sidan och såg till att alltid hålla handen på hans mage så jag skulle känna ifall han rörde sig. Det gick bra men var ändå orolig..

Ne,nu ska jag äta upp godiset innan Hemmafruarna äns har börjat =)
PUSS


P.S Om man vill gå ner i vikt och bara gnäller hela dagarna om hur jävla fet man är så ska man köpa rätt så mkt lösgodis och vräka i sig! Helst ska man ha lite snacks vid sidan av oxå, eller lite kakor eller liknande. Det är så sjukt att man gör precis det motsatta mot vad man BORDE! *suckar och gräver lite till i påsen*.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH! du lever bara en gång, kör bara! jag älskar dej precis för den du är..

2009-05-19 @ 22:22:06
Postat av: Anonym

tack du? ;)

2009-05-20 @ 10:32:44
Postat av: madde

hahaha en beundrare =)

Gjorde samma som du igår.. SAMVETE

Visst man lever bara en gång, men man vill ändå kunna äta o se bra ut iallafall =)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..

Edie doooog! fan vad sorgligt..

;(

PÖSS

2009-05-20 @ 12:12:44
Postat av: Anonym

Haha jaa beundrare är alltid trevligt ;)

ja jag såg det,det var sorgligt men hon var ju ändå lycklig där uppe i himlen :p



pusssss

2009-05-20 @ 13:24:17

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0