soffpotatis!

God morning..!
How u doin´? *hehe* Ser Joey framför mig.. =)
Fan,jag har skit tråkigt,ser på Rachel Ray. Hon lagar alltid så gott mat,vill göra allt hon gör varje gång =).. Blir så hungrig!
Liam sover på balkongen och jag ligger i soffan,innan han somnade sa jag för mig själv att jag skulle duscha under ttiden han sov men jag har inte kommit dit ännu för jag gjorde misstaget att slänga mig ner här först! =(
Ska väl ut och handla lite sen oxå tänkte jag,köpa alla tårt grejer och kakor och sånt till kalaset.. =)
Första kalaset och allt måste bli bra! =)
O.S.A var ju igår för er som inte visste det?!?
När vi satt och åt för typ en timme sen, (han fick filmjölk utblandat med smakis och gud vad han åt),så spelade jag in han, -så söt min lilla gris med filmjölk i hela ansiktet typ-,och det här är så klockrent,han ger mig skeden för påfyllning och när jag ger den till han tittar han på mig och säger, "TACK" klart och tydligt, jag höll på att trilla av stolen.. Hahha,braaaavooooo skriker jag och han klappar händerna.. Sen sa han tack tack igen men inte lika tydligt men han försöker ju.. Shit så stor han är nu =) Så kul!!!

Min vän är hemma nu .. Nu är allt lugnt igen =)
Sis,du får inte lämna mig så länge igen, OK?? *stirrar med ögonen* =)





Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0