forever rain, ELLER??

Xtremt tråkig dag idag tycker jag!
Imorse var jag hos bm och tog ur spiralen "JAAAAAAA",min pappa var hemma med Liam under tiden jag var där,han var så stolt och mallig när jag kom hem igen och han var i full gång med att ta bort en härlig bajsblöja.. Elin,kom och kolla här,ser det bra ut? Hahah,jaa pappa det där blev jätte bra! Han fråga fast han visste själv att det var bra.. =) Tack för hjälpen pappa,utan dig hade det inte gått!! ♥
Väl hemma igen har jag "BARA" tvättat,diskat,dammsugit,handlat och sovit lite och sen inte så mkt mer.. Får se om min karl märker att det är ny städat när han kommer hem då?! =)
Mamma kommer snart och ska äta här och hjälpa mig med balkongen!
Vad fan ska jag bjuda på för mat då?
Min frys BESTÅR av korv, i alla former =) sen köttbullar och köttfärs.. Sen massa marinerat kött... Hmm,ja mamma går det bra med korv? =)
Nu vaknar mulle där ute på balkongen och morrar för fullt!! =)
Snart kalas för våran lilla skit som fyller 1 år!!
Vi älskar dig så mkt mammas och pappas älskling!


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0