nytt inlägg

Min kamera e paj!
Liam råkade få tag i den häromdagen och måste ha tappat den innan jag såg det ,och nu imorse när jag skulle plåta fick jag inte igen batteriluckan som dessvärre var öppen när han fick tag på den för batteriet låg på laddning!
Faaan,kostar det nåt och lämna in den?
OK,det var ett BRA tag sen jag skrev här...
Detta ska ju föreställa min dagbok,där jag ska skriva ner DAGLIGA händelser och mina tankar,bekymmer yada yada.. Grejen med mig och dagbok,det går lixom inte ihop..
När jag och Ida var små åkte vi nästan varje sommar,vad jag minns iaf,ut till Kerstin och Yngve, som är min mormors syster och hennes man. Helt underbara människor! SAKNAR den tiden!
Men iaf,varje gång vi kom dit eller redan i bilen på väg dit (för hon hämtade oss alltid,)så fick vi en dagbok. "Skriv varje dag,ni kommer ha jättekul sen när ni blir äldre och läser detta" sa alltid Kerstin,jaaa vad kul tänkte vi och skrec typ bara den veckan vi var hos dom sen låg den tom hela året ut... =)
Haahaa,jaaa det var tider det..

Ok,men på senare då?
Värt att ta upp:
Liam har fyllt 1 år!
Liam går hela tiden nu!
Jag har börjat på p-piller och mår så jäkla bra!!
Min lillasyster och jag umgås varje dag nästan! *PUSSA MIIIN*
Partat med Sis =)
Varit på Power Meet och shoppat och dreglat på snygga åk!
Haft massvis med filmkvällar med gubben när han jobbade dag.
Haft en underbar dag med gubben idag,en riktig mysfaktor hög dag! älskar dig babe

Igår såg vi på Benjamins otroliga liv,verkligen en se värd film tycker jag! Den var så fin och jag fastnade på en gång! Ett STORT plus i kanten var ju att världens snyggaste karl var med,Brad Pitt så klart ;)
Igår på em var vi hos mina svärisar och fikade och käkade middag. Mums med grillat!
Liam käkade majskolv och jordgubbar med glass och njöt i fulla drag men sen tog majskolven tyvärr slut och han blev riktigt förbannad,så arg har vi nog aldrig sett han!! ;)

Idag har jag och Liam käkat melon,han älskar melon!! SÅ matglad vårat barn och det är en fröjd! =)
Mixade ihop bananer,typ tre stycken som hade ruttnat om några dar, och jordgubbar som vi fick med oss hem från svärisarna, och det blev så gott! Liam älskade det och vi hade flera mellisar bara för att han ville ha mera!
Idag har han pratat massor,imorse sa han MJAAUUUU, i helt fel sammanhang men va gör det;)
Sen sa han momo när jag prata med min mamma sen säger han titta,där,neej och så när vi gick från c gick en hund förbi och vi sa titta Liam en vovve,vad säger hunden? Vovve sa han! HAhha,herregud vad jag skryter men jag är ju så stolt!!

Ikväll är de äntligen dags för hunkarna igen! Jag pratar givetvis om Michael Scofield och Lincoln Burrows,jag vet inte vem som är snyggast? Kl.22.00 är jag bänkad framför tvn. OOHH YEAH!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0