Kiss i pottan!!

idag har vi lunchat med cissi på kina
ätit melon idag igen
sovit en stund på em,var så jäkla trött så jag kunde inte ens hålla ögonen öppna. somnade nästan när jag var ute på balkongen och liam skulle sova middag.
blev illamående och åt ingen middag. skyller på kina maten!!
svettats som en svettig gris!!!!
har huvudvärk SOM VANLIGT!
ringt bm o frågat om migränen,råddes att göra en gynekologisk undersökning hos Stefan,bara bra fö mig för jag tänkte kolla upp lite mer grejer!

Liam har kissat på pottan!! Det är sant! Vi chansade och satte ner han på pottan och både jag och Rasmus sa kssssss,och vips ställde sig Liam upp och började plaska runt i pottan... Haha,han måste ju kolla var det var för nåt egentligen! Duktig kille vaa!??
Jag har även klippt nackhåret på han,han är så jäkla långhårig och svettig så det var på tiden!
Hårlocken klistrades in i Liams bok. =)

Nu är jag nyduschad och har nyss druckit kaffe,lovely!
Imorrn ska jag ringa läkaren.
PUSSSS


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0