seg-tisdag

Idag har vi varit hos mamma och Ida hela dagen lååååång! ;)
Ungarna har busat och stojat,Ibbe var hård i magen och har tänder på g så han fick lite arga frispel då och då men det är ju förståeligt,ont han måste ha stackarn!!
Liam klättrar på allt och hjälper Ibbe med det mesta,stoppar nappen i hans mun och precis när Ibbe snuttar som mest drar han ur den och tar den själv! Skitunge;)
Han dansar åt all musik som spelas och Ibbe hänger på i sin lilla sitter,han älskar att se på tv den ungen,allt med färger och snälla röster är intressant.
Liam har ALDRIG brytt sig om tvn,det ska vara nu då det spelas musik men inte annars.
När man pratar med Ibrahim om diverse saker så ser han alltid så jäkla förstående ut,han nickar i rätt sammanhang och svarar alltid tillbaka med rätt utrryck i ansiktet,herregud du kommer bli en vis man säger jag åt honom och han nickar glatt på huvudet! HAHAH älskar dig mosters prins! ♥

Som sagt har dagen varit lång,till slut blev jag så attans rastlös och vi gick hem för att laga middag.
Det serverades Schnitzel med Pommes och Bea sås,mums filibabba var det!
Liam åt det vi åt utan såsen och så tog jag bort paneringen på schnitzeln och jäklar vad han åt,lite mer en halv schnitzel och massor av pommes.
Vi gjorde pommesen i ugnen och då är det helt OK för Liam att äta men är det friterat säger jag rakt nej,ingen förstår varför men det har jag bestämt och så är det,tycker det är så mkt onyttigt,bara massa olja ju!!
Alla är vi olika och tur är väl det ;)

Nyss smällde jag i mig en jädrans massa jordgubbar med överdrivet mkt socker på tillsammans med mjölk.
Mamma mia vad gott!
Appropå jordgubbar,är det någon som smakat nya chokladen från Marabou? Sommarnyheten med jordgubbar i?
Nyfiken som jag är måste jag testa den! Har glömt bort det varje gång vi handlat!

Igår var det Prison,sheeeeaat hjärtattackerna är tillbaka! Så jäkla spännande så man dör! Och hunkarna är så hunkiga ;)
Ikväll ska jag se på Dukes of hazard tror jag..


Jag är så lycklig med dig hjärtat,du gör mig hel! Älskar dig!


Puzzzzzzz

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0