Header

Snygg heeader jag haft på senare vaa?
Ni kan också lyckas lika bra som jag ;)
Googla och ladda ner gratis tjänsten Picasa 3, finns på svenska också. Mkt bra!! =)

Liam har fått en jäkla humör/temperament!!
Jäklar vad han skriker om han inte klarar något själv eller inte får som han vill,hej oh välkommen till uppfostran!!! =)
Svårt att stå fast vid en sak när han blir så jäkla förbannad,men ger man med sig lär han sig ju inte rätt och fel.
Nu är han skittrött och jättehungrig,snart är ugnspannkakan klar och det ska bli så gott!!

Igår somnade han helt själv,kan ni fatta?=)
Jag satt bara bredvid på pallen och han fick hålla på och springa fram och tillbaka och leka med gosedjuren och allt där i sängen men till slut blev han så trött att han inte orkade mer och la sig ner på kudden och bara tittade på mig,då provade jag gå ut och sen rätt var det var sov han!
Såå glad och det var så skönt!
Ne,kanske skriver mer sen,nu ska jag ta hand om mina underbara som busar här i soffan!

PUZZZZ


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0