SWEET!

I onsdags var vi på barnens djungel! Vilket häftigt ställe! Madrasser och färger överallt, en stor hoppborg,och en hemsk labyrint med rutschkanor och dryga trappor! Tungt att kånka på Liam i knähöjd, men man är ju vältränad!! Hahha,not! Fick både en handled ur led, typ, samt nackspärr på kvällen! Men vad gör man inte! =)
Det var riktigt mysigt faktiskt, Liam hade jättekul och hoppa och kröp som en tok,han ställde sig upp oxå, helt raka ben hade han men precis när jag upptäckte detta och greppa kameran då ramla han ihop!!
Igår skulle jag ha badat men som att nackspärren inte blivit nå bättre avstod jag och var hemma och var allmänt handikappad ist! =)
Fick en grym överraskning på posten,bad min chef ge mig pengar för mina sparade sem dagar och aldrig hade jag räknat med den summa jag fick! Galet sweet! =D Ska shoppa galet med kläder,mest till mig för en gångs skull! Sen boka till tattoo! Har äntligen kommit på var och hur jag ska göra den! =) SWEEEEEEET!
idag har jag och korven varit på mammas jobb och hälsat på,alla var jättenyfikna på Liam och pratade och kände och klämde på han! Mamma jobbar med förståndshandikappade människor så det var verkligen en upplevelse både för dom och för oss att träffas!
Liam var helnöjd,massor med uppmärksamhet ju! =)
Fick lunch där och sen åkte vi hem,Natta och Cissi med barn kom upp på fika, nu har Nattas son fått ett bestämt namn! =)
Sen bjöd C på tacos! Mumsigt värre!

Ikväll ska vi betala alla räkningar,skööönt!!!
Puss puss!



Kommentarer
Postat av: Madde

Heeej kussen!

TACK för kommentaren!

Ursäkta att jag varit sen o svara...

Jorå nu är jag klippt också men har inte nån kamera att ta kort med för den har typ "fuckat" upp sig.. Får inte ut det satans batteriet.....!!!

Men snart så kommer det bilder! =)=)=)=)=)

PÖSSEN!

2009-03-02 @ 21:19:12
URL: http://madzans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0