23feb

För en gångs skull längtar jag tills vi ska betala räkningar. Vi ska nämligen betala av de avbetalningar vi har, små skit som haléns och hm,bilbarnstol,uppslagsverk m.m. Ska bli jätteskönt att slippa dessa och vi får ju mer pengar över oxå =)
Man är ju inte direkt rik när man är mamma ledig!

Idag har jag och Liam fikat på Brödboden med Cissi och Mathilda,senare kom Sis ner, Seb sov i vagnen så klart =(
Efter det gick vi in och handla lite på Willys och sen åkte vi hem hit allihop,dom var bara på snabbvisit då dom åkte vidare till Natta,kunde inte följa med för dom har hundar och jag är allergisk, deras lilla "nykläckta" son är såååå fin! Grattis!
Rasmus tog med Liam ut på en liten promenad,kom ju plötsligt på att när vi var och badade förra torsdagen så glömde vi en leksak och jag blev helt förstörd, men jag ringde upp dit och jag hade sån tur för att den låg där!!! Under tiden dom var borta dammsög jag lite och torka av golven! Så nu är det fräscht och rent!

Igår fick vi gamla vagnen såld! Fick 6 samtal och 1 mejl, den var eftertraktad. La ut annonsen som ett paketpris så det var ju mkt för pengarna! Skönt att bli av med den,blev aningen trångt med två vagnar i vår lilla hall!!

Nu ska jag dricka kaffe, sen ska Rasmus åka och jobba sista natten för Swebus, sen får framtiden bestämma vad som händer framöver!

Puss på er!


Älskar er killar!




Lill Norup är lika glupsk som far sin!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0