Fy f*n för magsjuka!!

Usch vilken jävla upplevelse jag varit med om!
Vi skulle ju ha åkt på wheels kryssningen i torsdags kväll,men jag klev aldrig på den båten!
Allt börja skit bra, vi hade skitkul på terminalen i väntan på båten. Sen helt plötsligt svimmar jag! Inte en gång utan fem!! Inom loppet av 40min cirka! Hel skumt,spydde som en gris och sista gången jag tuppa av spydde jag när jag var avsvimmad! En jättesnäll gubbe ringde ambulans för jag låg och skaka och var helt blå och blek i ansiktet, men dom ville inte komma för jag hade blivit kontaktbar och hade inte ont nånstans,nee tack för den! Så Cissi och jag (vi kom fram till att Rasmus skulle ha roligare på båten än Cissi så han stannade kvar)tog taxi in till Danderyds akut och fick komma in på en gång,som tur var spydde jag inte i bilen. Läkarna tog EKG och kolla puls och blodtryck och allt. Hitta inget fel utan fick höra "du har kräksjukan" blääää,fy fan! Dom var ju bara tvungna och fråga om vi hade tagit droger!!Spydde som faan den kvällen, jag och Cissi kom hem till mig runt två på natten,(efter att ha tjatat på att få åka hem) som tur var svimmade jag inte eller fick upp nåt så jag fick sova hela natten.. Prata med Rasmus via mess och fick reda på att han oxå blivit dålig,så han låg i hytten hela natten och spydde! Kul!! Men han kvickna till under dagen och fick se Go getters och kunde shoppa lite cigg och sånt!! Perfekt =) Lill killen var ju hemma hos mormor och morfar och han blev också dålig,hade spytt två gånger under natten men inget mer,bara lös i magen! Så han dricker bara majsvälling och vätske ersättning och äter lite blåbärspuré då och då. FYY FAAAAN VAD HEMSKT MED MAGSJUKA!!

Alltså jag har aldrig blivit så rädd i hela mitt liv faktiskt, det var så hemskt att inte känna någon kontroll alls över sig själv och sen bara vakna till och se en massa människor omkring sig och känna att alla drar i en. Cissi var en ängel för hon lyckades få tag i mitt huvud hela tiden så jag har inga sår eller nåt,bara ett blåmärke inuti på höften som gör svinont!!
Tack Cissi för allt,du är en underbar vän, älskar dig ♥

Och sen självklart TACK till alla andra som var med!!! ♥ ♥
Ni hjälpte mig mer än väl!!

Ska se Braveheart nu,puss puss!


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0