19feb

Men vilket jäkla liv det blev helt plötsligt!
Neeeej,jag är inte en fullkomlig idiot som sitter och kommenterar folks bloggar dagarna i ända!!!
Och nej jag är inte den där jävla Ella! *ARG*

Idag har vi varit på BVC,kollade vikt och längd och sånt,allt var bra,han har inte gått upp så mkt,men han rör ju på sig mer nu! Kryper för fullt!! =)
Fick en tid hos en ortoptist,svårt ord, men där ska vi kolla om det behövs göra något åt Liams skelning,han skelar ju inte mkt utan bara lite när han är trött, men lika bra att kolla upp det.

Sen kom vi hem och åt lunch,sen gick jag och mina killar upp till simhallen och badade! Åhh det var så mysigt,han var lite av i början men sen plaska han på ordentligt! =) Måste göras om!!

Cissi var här en stund, vi käkade popcorn och badade Liam.
Trodde han skulle vara trött som en gnu och sova hela natten,för han har sovit en timme osammanhängande under hela dagen! Men han har vaknat för tredje gången nu och vi la han vid sju så det ska bli intressant att se hur natten blir!

Jaja,ska äta en apelsin nu, har brist på vitamin i kroppen känner jag!
Puss puss!



Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0