16feb o9

Hej!
Hade ingen otur fredagen den 13e =) Gick och var nojig hela dagen över att något skulle hända löjlig som jag är! =0)
I lördags morse blev jag överraskat glad då det stod en jättefin bukett rosor på tvättmaskinen! Tack älskling! ♥
På dagen var vi på lunch i väsby och träffa alla från Rasmus släkt,en årlig tradition,har inte riktigt lärt mig att äta denna berömda soppa men jag äter den iaf!
Igår var vi i uppsala och hitta jordens snyggaste och skönaste soffa! En sån där med divan!
Så vi slog till och nu väntar vi på att det ska bli slutet på mars början på april för då kommer den!!
Vi köpte även skitsnygga svarta tapeter, vi ska göra en fondvägg på tv väggen! Kommer bli fräscht med nya tvn där =)
Äntligen nya möbler,så lycklig!

Ska skänka dom gamla sofforna till Ida och Ali tänkte vi,dom kommer göra sig snygga i deras nya lägenhet!!
Idag jobbar Rasmus dag så det har bara varit jag och Liam idag..
Vi har promenerat till områdeskontoret men sjävklart hade dom inte öppet då jag var där! *arg*
Sen gick vi runt i valsta, var ute i över 1 timme. Riktigt skönt,men kallt om fingrarna!
I övrigt har jag tvättat och bytt sängkläder och bara plockat... Ska väl sätta igång med middagen så småningom också.
Det blir kycklingkebab! Mumsigt!

Liam kryper för fullt och jag har inte en lugn stund, fast det hade jag inte innan heller men nu är det mer spring!! =)
Han har börjat lite smått mer och mer att ställa sig upp mot mina ben,möbler etc.

STORA KILLEN,VI ÄLSKAR DIG SÅÅÅ!!


Morfar och mormor har införskaffat denna tröja,Liam är ett stort fan av The Rolling Stones! *haha*



Skänker en tanke till Nathalie,lycka till gumman!!



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag står för vad jag skrev.

jag kan även ta upp en gång till vad jag skrev igen: Står inte på nån sida, men tycker det är fel med bloggmobbning, för står DU verkligen för vad du tycker Elin så skulle du inte vara anonym när du skriver nått på hennes blogg, skriv då istället att det var du! Har även sagt själv till T att jag inte tyckte var schysst av henne att vara skadeglad. Men sen att du som vuxen person skriver till henne att hon är en dålig mamma och inte kan ta hand om sig själv och hennes barn. (ej ordagrant) tycker jag är väldigt lågt från din sida då du själv är mamma! Tänk om nån skulle säga så till dig!

Säger inte att du är det, men jag tycker inte T är det heller. Min åsikt och kommer tycka det eftersom jag UNDERSTRYKER själv varit med om bloggmobbning!

Ni är inte fjorton år längre!!

Puss

2009-02-19 @ 14:44:51
URL: http://madzans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0