Imorgon är det julafton!

Känner mig som ett barn just nu! Är så lycklig över att vi har massor med snö!
Imorgon är det dags,imorgon är det julafton!
Då ska vi äta tomtegröt och tända alla ljusen i adventsstaken,öppna en julklapp på morgonen "gäller endast liam" =), sen ska vi iväg till svärföräldrarna och fira jul!
Längtar så tills Kalle Anka börjar!! =)
Vem är det denna gång som presenterar julen?
Idag ska jag slå in alla klappar och dammsuga övervåningen och hänga upp andra omgången tvätt!
Händer nog inte så mkt mer.
Ska dricka kaffe nu och sen ta upp kycklingen ur frysen. Kvällens middag blir rs med kycklinggryta!
Just det,jag ska skicka iväg Rasmus och handla också. Sen ska han hänga upp jul belysningen i trädet på baksidan.
GOD JUL!

P.s Liam är så söt när han äter, för nästan varje tugga som han svalt tittar han ner på magen och sen på mig och så skakar han på huvudet och tar upp händerna och säger "botta" alltså borta! Heheh,jaa där i magen ligger maten säger jag och pekar. Då får jag jordens finaste leénde. SÖÖT ♥ D.s

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0