gravid och FET som ett svin!

Känner mig som en OTROLIGT jävla jätte fet gris för tillfället.



Vet att jag gått upp max 5 kg,det är ju ingenting eg, men mkt för mig!
Sa till Rasmus att han härmed kan börja kalla mig för fetto/sälen eller kurvan, vilket som så skulle jag lyssna. Du har inte ens sagt att jag är fin idag skrek jag rätt ut! Men han vill inte kalla mig något sånt. Och sen säger han: "Gumman vad dum du är nu! Du är ju gravid och den vackraste jag vet är du"! MM vad bra då säger jag skitsur och snyftar vidare! HAHAHA vad patetiskt jag är! Snacka om hormoner! JORÅ min karl kan vara finkänslig, om man BER om det ;-)

Du är på dag 91 av 280. (32,5%).
Du är i vecka 13.
Du har gått 12 fulla veckor och 6 fulla dagar (v12+6).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Ons 7 jul 2010
Du har 189 dagar kvar till beräknad förlossning.


189 dagar kvar, en evighet kvar tills puffen kommer ju! =(

Madde: Dante är ute ur listan, Ragge ratade det stenhårt.. Han sa: Vaddå? Som i Dante´s peak eller?
*typiskt*

Julafton är förbi och lugnet har lagt sig åter!
Liam fick så mkt fint av alla sina släktingar så det är helt sjukt!
Tyvärr så verkar han inte riktigt redo för leksaksspisen han fick, han välte den och sparka på den och sen skulle jag ta upp den och då gick alla delar av typ så vi väntar nog med den ett halvår eller så! Han fattar ju ändå inte att man ska laga mat med den! Men alla tillbehör till spisen, såsom visp och kastrull och lock var skitkul! Men det tog jag bort i samband med spisen för annars hade jag fått migrän tio ggr om dagen såsom han slog och väsnades! =)

Liam har börjat prata jättemkt nu! *glad* =)
IIIAAA säger han , förmodligen hans namn eller mosters namn IDAAA! =)
uta: sluta (nu märker man hur mkt man säger det till honom) =(
uee: ute
ooa: morfar tror vi
tack
ovvovv: vovve
mamma
pappa
ottaa: borta
där
neej
bawaa:lampa tror vi
oj oj
aj aj
aaaa:ja
Sen går resten av orden i något slags kinesiskt rövarspråk med en hel del gester och grimaser! =)

Nej nu har jag inge mer o skriva..
GOTT NYTT ÅR PÅ ER! =)
Hörs nästa år =)

Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHAHA!! ok då.. ska klura på andra balla namn, vänta ni bara =)

Duktig lillfisen blitt på o prata då ^^

Love u!! GOTT NYTT ÅR !!!

Puss Kuz!

2009-12-30 @ 22:59:40
URL: http://madlawless.bloggplatsen.se/
Postat av: Sissi

Om vi får en son till så ska han heta casper :D men du hade ju 567235 olika namn förut ju? Vad hände med dom? ;)

2009-12-31 @ 11:21:41
Postat av: Anonym

Som sagt.. det är ju klart att han säger IDA, vad annars ska han säga lixom?! <33 älskar min liam..

2009-12-31 @ 12:25:39
URL: http://neroze.blogg.se/
Postat av: ELIN

Ja tänk Madde, tänk ! =)

Nu är vi inne på Aron, eller det är ett återkommande namn.. =)

Elvis hette ju Aaron i mellan namn!

Det är svårt..

Ja Sis jag vet, men nu när det väl är på riktigt så försvann alla namn! =)

Liam älskar sin moster oxå!

GOTT NYTT PÅ ER! =)

2010-01-01 @ 18:58:15

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0