BAWAA!

HELLO!
Jag har inte lust att skriva så mkt.
Har tappat inspirationen så här innan jul.
Liam har varit hos morfar och mormor hela em och jag och Rasmus har köpt ALLA julklappar!
Very skönt! Så nu ska det bara slås in..

BAWAA är det nya ordet här hemma, Liam har fattat att han gör sig förstådd genom att bara säga ett ord och göra olika grimaser och gestikulera lite, så BAWAA kan betyda allt från att han vill ha en ny blöja till vatten eller BAMSE =)

Nu är jag i vecka 12. (11 fulla veckor+4 fulla dagar)
Fostret är cirka sex centimeter stort och väger cirka 15 gram. Fostret börjar röra sig spontant, vrider på huvudet, hickar och rör på fingrarna som dessutom har fått fingeravtryck. Nu börjar fostret också reagera på mammans lägesändringar.

Nu börjar mitt hat mot kaffe ge med sig, ÄNTLIGEN! Men jag kan bara dricka om det är jag som gjort det!
Jag äter verkligen jätte mkt och jag mår bra!

Har massor med bilder att lägga upp men glömmer alltid kablarna ute i köket och jag pallar inte gå dit.
Får se när jag kommer tillbaka hit, efter jul någongång. Med massa bilder!

Elin,Rasmus och Liam (och puffen) =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

BAWA!

Låter som: BAWAWO JIPPIE YOU JIPPPIE YEY! :)



Pussa min..

2009-12-22 @ 10:13:25

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0