Aj aj mitt huve!

Idag har jag varit hemma från jobbet, vaknade kl 4 då Liam väckte mig, och kände att jag hade hemsk huvudvärk. Trodde jag var trött bara och somnade om och gick upp igen runt sex och satte igång och sminka mig och klä på mig och Liam och sen började jag må illa och bli spyfärdig och huvud bankade så jag trodde jag skulle explodera! Käkarna värkte och magen paja.. Nej, fan! Migrän!!! Sa hej då till min lilla älskling och sen gick jag upp och la mig och somnade i någon minut i väntan på att tabletterna ska börja värka sen vaknade jag till och spydde i en hink! USCH! Sen somnade jag och vaknade kl 1 när kl ringde! Skönt! Har fortfarande i skrivande stund lite smått huvudvärk men jag är ändå en människa!

Jag tog emot en väldigt snorig Liam idag när han kom hem, och en extremt trött Liam! Han la sig i sin säng med välling kl 6 och han har vaknat typ fem ggr sedan dess, såå ja vi får se hur denna natt blir!

Imorrn ska jag och Rasmus till Kista på em, Liam ska till mormor och morfar och stanna där tills på söndag!
Vi ska shoppa julklappar och äta god mat och gå på bio! MYS=)

Nu ska jag somna framför IDOL som vanligt, puzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syster, julen närmar sej. Synd bara att vi inte firar den tillsammans :(, vi får vänta 1 år till.. Undrar vad Liam önskar sej i julklapp? Puss..

2009-12-10 @ 11:28:38
URL: http://neroze.bllogg.se

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0