fredagskväll

rasmus jobbar,liam sover och jag ligger och glor ut i tomma intet...
finns inget att göra på nätet..
saknar min karl..
kan berätta om dagen som varit.
idag har liam varit febrig men ändå på topp!
han fick ju stelkrampssprutan för tredje gången igår och då kan man ju få feber.. hellre det än mässling och påssjuka och allt skit som han nu blev vaccinerad emot!
så ,feber som sagt. 39 grader exakt. men han kvickna till bra efter en supp och lite lunch och sen sov han i två timmar! lillen var helt slut, stackarn..=(
rasmus klev upp vid tolv som vanligt,eller klev upp (jag slet upp han) jag hade tråkigt!! =)
vi åt lite aprikos kräm med mjölk (såå gott) och drack kaffe sen sega vi bara under tiden liam sov,det var skönt! det är inte ofta vi får "sego" tid tsm nu för tiden! annat var det när man hade en liten nyföding som bara sov hela tiden,nu har man en vilde som sover MAX 40 min om dagen! =)
när liam vaknat messade jag lite med cissi och vi kom fram till att vi skulle käka middag på vedugns pizzerian i c.
sen rätt var det var blev det väldigt mörkt ute och helt plötsligt började det att regna!
surt sa räven,bokat är bokat. vi tog våra två paraplyn och satte på regnskyddet på vagnen och begav oss ut in the rain! jag hade ju mina slipins på mig och det blev sjukt halt i mina skor vill jag lova =)
det var värt promenaden in the rain säger jag bara för jäklar vilken god pizza det var,inte alls som den vanliga sega deg botten man brukar äta utan den här hade underbart knapriga kanter och äkta mozzarella på! blev du sugen nu? :p

sen gick vi hem,liam pratade för fullt och det lät nästan som han skällde på oss ibland,för han stirrade så där surt med ögonen! =) hihi,så kul nu när han gestikulerar och grimaserar! =)
väl hemma tappade jag upp ett bad åt mulle och där satt han ett bra tag och lekte med sina båtar och stoppa ner munnen och näsan i skummet så han ser ut som tomten! varje gång kommer han upp helt andfådd och tittar på mig frågande, typ,  vad hände? sen en sekund senare dyker han ner igen! =)

jaaaaaahaapp.. det var det då..
PUZZ

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0