Kryssning

Har varit på kryssning med Pilla, 107.5 kryssningen den 21mars. Ritkigt kul och shit vad vi dansa Pilla!!
Hahah,hoppas inte det kommer upp skitfula bilder på oss på hemsidan!
Nee,men kryssningen var hel lyckad,god mat, mkt folk,fin båt, bra musik, E.M.D, Danny och Velvet spela ju live,riktigt bra!
Var ju baraa tvungen att klämma lite när Danny for förbi som en blixt genom publiken efter konserten,han är ju lite söt =)



Men däremot var inte dj`s lika bra, det blev mkt house och club musik och visst det är helt OK att lyssna på men mkt svårare att dansa till,jag ville ha mer "hard base" lixom! Hahha,ne, men överlag är vi nöjda!

Hade skitsvårt att sova dock,jag hade en rumskamrat som snarka som tio vuxna karlar,väggarna vibrera säkert! Helvete Pilla,sök hjälp! HAHAHA

Vakna på morgonen av att ungar sprang ute i hallen och jag satte mig upp som en zombie tänkandes "Ja,Liam,mamma kommer" sen ba, nee just det, jag är på en båt, sov. =)

Ingen vidare sovmorgon,var uppe innan tolv tack vare att kaptenen skrek ut i högtalarna LUNCHBUFFÉ KL 12.00 TA PLATS! HAHAH,
Jag direkt:Pilla e du vaken,jag är hungrig! Upp och duscha och fixa sig,lagom bakis men tacka fan för bakismedel och alvedon, upp med håret och en fräsch mysig munkjacka och sen på med solglajjerna!
 Hahah,jag gick med dom inne hela dan,folk glodde kan jag säga. Men men,riktigt skönt att slippa alla lampor i nyllet ,kan gömma sig bra bakom mina stooora brills.
Var så skönt dan efter att man fick röka inne,satt inne på Cigar Club med mitt kaffe och tände cigg efter cigg, dumle käka vi oxå... =)
Fick brutal hemlängtan typ tre timmar innan vi kom fram i hamn, ringde Rasmus i hopp om att få höra min lilla älsklings skrutt i bakgrunden men han var inte hemma,han var hos farmor och farfar ,så att Rasmus kunde överraska mig med fondväggen men jag är så nyfiken så fick ur han det tillslut så det blev ingen surprise tyvärr! Galet nyfiken fan! ;)



Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0