Ingen tattoo för mig!

Helgen har varit bra,syrran m familj var här. Fick träffa Ibbe,åå så söt han är lilla killen! Han hade blivit så stor,hade fått mkt mer hår nu och har mörka fina blåa ögon =)
Jag mös med Ibbe i min famn och han somnade,så jäkla mysigt!
Åt hos mamma på lördagen,vi fick lax och sill till förrätt och sen köttfärspaj,så gott! =)
Ali var superallergisk och dom åkte hem på kvällen,lite tråkigt men jag förstår ju han,vet precis hur han måste ha mått stackarn!
Vi har sagt att det inte ska ta lång tid tills vi ses igen,då ska vi åka till dom,blir lättast så!
Saknar er redan!!!


Igår var jag hos läkarn för att ta bort en talgkörtel som jag haft på axeln, aj aj så ont. Bedövnings sprutorna var så mkt pain! Sen kände jag ingenting,förutom en sån där hemskt obehaglig känsla av att någon gräver i min hud.
Det var ju ingen liten körtel som hade bildats heller,den var stor som ett plommon och gick ändå ner till muskelhinnan. Fick sy i tre lager så sammanlagt är det 12 eller 13 stygn. Herregud,hade jag vetat att den var så stor hade jag aldrig haft modet att gå dit ens! Men nu är den borta! Det negativa med det hela är att jag inte får tatuera mig på lör! FAN FAN FAN! Ny tid den 1 juni,mitt i sommarn,lyckat!

Idag ska vi iväg och shoppa till kalaset på lör,så nu sitter jag bara här i soffan och väntar på att Rasmus ska komma upp,Liam sover oxå.. Brukar alltid duscha vid den här tiden men jag kan inte det nu,måste hålla såret torrt i två dagar. Jag tänker duscha ändå, Rasmus får plasta in mig helt enkelt :p


Just det,på nyheterna säger dom att det fötts björnungar på skansen men att dom kanske måste avlivas pga platsbrits! Men va fan,varför kastrerar dom inte björnhonorna ist? Plågeri för fan!




Kommentarer
Postat av: sissi

haha det tror jag oxå.

märktes på den stora killen när vi kom hem. han va så trött :P

2009-04-23 @ 08:39:27

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0