081029

År,mån,dag. RÄTT?

Var ju länge sen jag skrev här upptäckte jag... Har helt glömt bort att yttra mig dom senaste dagarna!

I lördags var jag och Rasmus ute på restaurant och åt och myste bara vi två.. Det var ju för att jag fyllde år och allt =)
Det var så skönt att komma iväg en stund och bara ägna tid åt varann.. Men vi blev lite sega till slut, var ju mysbelysning och soft musik så vi blev helt sega i skallen! =)

Liam gjorde dubbel rull idag från magen till ryggen till magen så han hamna på golvet =) Han försökte gärna äta på babysittern, toker =) Tänk, snart kanske han börjar krypa ungen! Kuuul! =)


Jag har rökt oxå... Inte coolt! Inte gott! Men är ändå röksugen..?! Jäkla drog det där alltså!
Inte mer nu ,då är det nog kört för min del...!

Ska ta hem träningsmaskinen från M&P i veckan också så ska jag sätta igång och trampa! JAG SKAAAA! JAG MÅSTE!!!
Passa på när Liam sover på dagen, kan väl inte vara så svårt och få upp arslet och kämpa bort lite fläsk! NÖDVÄNDIGT!

♥ Liam sitter själv i matstolen, mammas duktiga kille!  ♥
hej hej!

Åhh jag har såå ont i min rygg nu av att ligga raklång i soffan!
Hörs! / E

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0