080710

Sitter i soffan och är allmänt tjurig över att tvn inte behagar fungera!
Har tillgång till kanal 1,2 och 4. Fan tack, dom bästa kanalerna som finns jue!
Jag ser ju mycket hellre på postkodmiljonärerna 50-50 med två muppar till karlar som bor tsm i en trång svettig lägenhet än på desperete housewives som typ är det bästa du kan se på någonsin!!! Nej, jag är inte bitter! *andas*
Tacka fan för repriser!!
Annars funkar livet rätt så bra, lillfis är sjuk och gubben är på jobbet.
Mina knän blir bara sämre och sämre och ist för att sluta tycka synd om mig själv och göra nåt åt saken så sitter jag kvar här och klagar och gnäller...
Har införskaffat mig nya svarta gardiner till v-rummet, jistanes sååå fränt det blev (:

Ska lägga mig nu!

-Take care now,bye bye then!















Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0