9dec-08

Fan vad jag mår dåligt.
Är sjuker =(
Mådde inte direkt bra i söndags morse heller, fy fan så fyllesjuk jag var!!
MEN FY FAN VAD KUL JAG HADE I LÖRDAGS!
Riktigt lyckad fest och ett sju helvetes drag, livebandet var så jävla braaa!
Gud vad jag och Ragge twista!!
Snacka om otränad för jag har fortfarande träningsvärk :p
Alla var så fina och tack Madde får du tog så fina bilder!
Och tack för att du fixa vårat hår!!! *love*
Så kul har jag inte haft på månader och det här kommer vi leva på länge!!
Rasmus blev jätteglad över alla presenter och tackar än en gång!

Snart är det julafton! *myys*
Hoppas att vi får en vit jul, hörde idag på nyheterna att det ska minus grader i veckan så har vi tur så håller det i sig!!
Idag ska vi iväg till Onoff och till banken.

TACK FÖR EN SÅ JÄVLA LYCKAD FEST MINA VÄNNER! <3


Har inget minne av detta??


Ni rockade Ola!!


SKÅÅÅÅL!


Hahah,ite för mycket konjak kanske? =)


BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYE <3

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0