hot!!

Denna varma underbara och helt fantastiska dag har spenderats i Sigtuna tillsammans med mormor och morfar =)
Vi har ätit sallad och ölkorv och glass och gått massor! Matat ankor har vi gjort oxå, eller Liam har.. Fast han jagade dom ;P
Jag har så JÄVLA ont i min rygg nu men jag får skylla mig själv =( Det var värt det iaf!



Nu är vår trall klar på baksidan och utemöblerna och grillen står på plats! Så jävla skönt att bara gå ut! Bara öppna balkongdörren och släppa ut Tarzan! Finns massor med kompisar här ute oxå så Liam är ju upptagen i det ögonblick han går ut! Han älskar myror oxå,han äter dom!! HAHA!!  Han lägger sig på dom,han sitter på dom,han slickar upp dom och ger dom en blomma ibland ;) YYYYAAAA! Skriker han när han ser en myra, hahah ♥


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0