tröttling vs sjukling

Liam är en sjukling och jag är en trötter...
En dryg natt har passerat och vi vaknade för att gå upp runt halv 6 redan, då var det dags för välling och blöjbyte och jag gjorde kaffe som jag svepte i en väldans fart,vaknade med svagt huvuddunk och nu känns det bättre.
Liam har en jätte jobbig hosta och den beror nog mkt på hans astma. Ska ge han den lite starkare och mer akuta inhalatorn snart tänkte jag. Näsan forsar snor och dreglet flödar! Men nappen ska prompt vara i munnen! :p
Aja, nu måste jag göra frukost innan jag dör av hunger! Är riktigt jobbigt när man blir så där akut hungrig!

Just nu dansar mulle till muss piggs klubbhus,det är det enda som går här hemma på helgerna:p

PUZZ

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0