Liam 2?

Att ett litet namn ska vara så svårt!?
Iofs, ett namn är ju inte bara ett namn. Ett namn följer dig genom livet och förhoppningen är ju att du ska gilla ditt namn och vara stolt över det..
Hmm.. Svårt är det.
Är det en flicka har hon många namn!  =)
Flick namn är mycket mycket lättare!
ENYA,NOVA,THEA,TUVA,HAILEY,ZOEY.
Sen mitt absoluta favvonamn som jag tyvärr aldrig kommer få är ELSA! Såå underbart och fint!
Rasmus undrar om en rullator kommer ut med namnet? MORR!!
Pojk namn? Neej vi har inte kommit på ett enda faktiskt.. Aron har slopats för gott.
Devin är jätte fint tycker vi men det är ingen som kommer uttala det rätt. Kära nån, jag tror inte ens mina egna föräldrar skulle klara det?! =P
Kevin är oxå jätte fint, men så vanligt.. Det är väl Liam oxå tänker ni? MM må så vara men jag har då aldrig stött på en LIAM förutom min egen i märsta iaf;)
ÖVERRÖS MIG MED FÖRSLAG NU RÅ FÖR H*****E?!
2an kan väl oxå heta Liam? ;)
Fan vad lätt, Liam 1 och Liam 2.
HEHE! =)


Nej men om man ska greppa tag i damsugaren och suga lite? HEHE ;)

Kommentarer
Postat av: Kussen!

Har faktiskt suttit och tänkt lite på namn.. Killnamn dock, och jaa jag håller med dig det är as svårt!! Men lite vad jag kom på var: Leon (vet att du inte vill ha med L så skit på dig ^^), Dexter, Theo, Joline (ett tjejnamn haha), Neo, Douglas, Brandon, Vincent, Dizel, Damien, Dylan, London = as ballt om du frågar mig ^^.. Skriver dit fler namn om jag kommer på några =)

PUSS PUSS!

2010-01-06 @ 21:25:29
URL: http://madlawless.bloggplatsen.se/
Postat av: elin

As schyssta namn kussen, tack så mkt!

Nu en genomgång:

Leon är fint men som sagt det är på L så nej

Dexter vill inte R.

Theo heter kusinen.

Joline är fint men vet någon som tycker om det mer än mig! =)

Neo och Douglas är nej.

Brandon är fint men då måste det uttalas amerikanskt oxå annars mobbat!

Vincent är fint det tycker vi båda men det är för långt.

Damien och Dylan har vi varit inne på några ggr men dom fastna inte tillslut..

London var coolt faktiskt,men inte vår stil direkt.

Såg två tjejer som var syskon som hette Memphis och Phoenix. DET var coolt!

Mercedes tycker jag är coolt!

Senaste kill namnet vi VERKLIGEN gillar nu är HARLEY! =D

Tack för din hjälp gumman,kul att du vill hjälpa till =) PUZZ

2010-01-06 @ 21:35:09
Postat av: Neroze

Ja, Joline får du inte baxa utav mej! Det är mitt namn :) Hihi..

2010-01-09 @ 11:17:46
URL: http://neroze.blogg.se/
Postat av: madde

Hehehe så lite så.. Även fast ni inte ville ha några av namnen så är det ju en bit på väg =)

Harley är faktiskt grymt och annorlunda! Liam och Harley. Hur kom ni på det namnet?

Vem är det som gillar namnet Joline?

HAHA många frågor nu!!

Memphis är ju as coooolt! Det digga jag..

HAHAH tänk om vi skulle börja döpa våra barn efter sveriges städer.. Baa ja här har vi Skåne. Föddes igår! =)))))

HAHAHAHA

puss!

2010-01-10 @ 15:37:34
URL: http://madlawless.bloggplatsen.se/
Postat av: elin

IDA: Här ska inget baxas ;)

MADDE: Jaaapp Harley är fint och coolt, vet ej hur jag kom på det men svärmor har ju en Harley som Liam fick sitta på och tuta och ha sig i somras så jag kanske blev inspirerad därifrån:P

Jaa eller hur , malmö och trelleborg ska mina ungar heta då lätt! =P

2010-01-10 @ 18:51:18
Postat av: Sissi

--madde-- SKÅNE är väl ingen stad ;)

men jag gillar iden!

jokkmokk o ullared blir mina nästa iaf :D

2010-01-14 @ 13:13:11
URL: http://sissijimmy.blogg.se/
Postat av: Kiia

Miio,Zion, eller Nike tycker ja =).. Hoppas ja hjälpte dej lite...

Mvh Kiia

2010-02-01 @ 08:42:45
URL: http://pullirullan.bloggplatsen.se

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0