gnorffen=)

Bebisen heter numera gnorffen!
Fråga mig inte hur det kom upp i min skalle men jag satt och föreslog massor av fina namn till min envisa karl och allt var NEJ NEJ så då sa jag nåt i stil med: Men va fan, då får väl ungen heta gnorffen då! HIHI =)


Idag på em har jag och Liam bakat kokosbollar! Det var populärt bland killarna! Jag åt dom inte förrens efter middagen när dom varit i frysen några timmar och blivit stenhårda! MMMM=)
Rasmus har skarvat kanterna på tapeterna idag och sak fortsätta imorrn! Snart dags för tapetsering! =)
Igår var vi uppe på Eurostop och handla en jättefin morgonrock till Mulle, en blå med moppetryck i bak! Den myser han i nu på kvällarna efter badet innan läggdags!


Nu till en viktig update:
Rasmus ska lämna mig!
Jo det är sant!
I hela sex veckor!
Han ska på väktarutbildning i Boden.
Men han kommer ju hem och hälsar på såklart..=)
Så den 15e feb drar han!
Och i samma veva har jag bestämt mig för att jobba 75% tror jag det blir, ska be om att endast få jobba 9-3 utan rast. På så vis slipper Liam gå allt för länge på dagis, och vi klarar oss själva mer då! Då kan vi ta bussen hemifrån halv 8 och vara på dagis till 8 och så åker jag till jobbet med halv 9 tåget och sen hämtar jag honom halv 4 och vi är hemma till halv 5.
Kommer inte förlora så grymt mkt pengar, och det är ju bara i 6 veckor.
Allt för min son!

Nej,nu ska jag fortsätta äta kex med vitlöksost =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra planering, det är viktigt att dagarna fungerar! Jag hoppas att allting kommer gå bra! :) Ring mej om du får damputbrott och saknar att skrika och skälla på någon! Och jag hoppas att allting går bra för Raggmunk också, håller tummarna! Saaaaaknar er enormt mycket! Puss o kram Ida, Ali & Ibrahim.. :)

2010-01-04 @ 09:33:07

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0