Blandade bilder..




Liam knådar trolldeg och äter kokosbollar =)
Jag är allmänt gravid=)




Väldigt blandade bilder, dels ifrån nyår. Inte så många dock då farfar skötte kameran mest. Nån bild från julafton när han har hängslena och röda pikén, och när han öppnar första julklappen på morgonen!
Sen nån bild från pulka backen =)
Skitdrygt att hålla på och lägga in en bild var för sig och det skulle ta typ 8 timmar oxå för den delen så det blev två collage, hoppas ni ser vad det föreställer =)

Ja,just det. Sista collaget har en bild med en vält julgran oxå, undrar vem som varit i farten? :p

Nu ska jag se mig efter nåt att äta.
Liam sover förhoppningsvis en liten stund till och R ska jag nog väcka snart så han kan sätta igång med första lagret av spackel!

Sen ska vi gå UUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!! =)
PUZZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEFINA BILDER GUMMAN! ♥



Såg din bild på din mage, superfint..

Magen börjar ju bli stor nu ju..

Pussa mina båda bebisar nu! Inte bara Liam.. =)



2010-01-04 @ 15:51:02
URL: http://neroze.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0