Blää vad illa jag mår!

Nu har kräksjukan invaderat på jobbet och det är väl bara en tidsfråga innan det är min tur. Jag mår riktigt illa just nu och känner hur det vänder sig i magen när jag tänker på mat. BLÄ!

Idag var min kollega på RUL,hon var så exalterad och glad innan hon åkte och hon skröt verkligen om att hon skulle ta reda på könet, stackarn kommer tillbaka någon timma senare och skriker: HON SÅG INTE VAD DET VAR! Hon var glad ändå för allt såg jätte bra ut men jag led verkligen med henne när hon så förtvivlat uttryckte sig från hjärtat att BM inte vågade säga vad det var. Jag vill ju oxå veta vad det är,tänk om det blir så för mig med? Det finns ju ingen garanti!

Nej,nu ska jag fortsätta med min nya hobby, leta syskonvagnar på blocket =)

Kommentarer
Postat av: Kiia

Men inte skvallra va du har för skatt i kistan, vill ju bli överaskad =)

2010-02-02 @ 21:09:33
URL: http://pullirullan.bloggplatsen.se

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0