6april-10

Jag har varit hemma idag med Liam,han har ögoninflammation stackarn,tack vare mig=(
Det är ett virus som går över av sig själv så det är bara att vänta ut det! BLÄÄ!
Smittar ju som pesten det där!!
Kommer ut som gröna maskar ur ögat på han,najjs? NOT!
Han mår bra i övrigt iaf,skönt det!


Troy sparkar och gör sig inte glömd! Han ger sig verkligen till känna i tid och otid den där busen=) Han vill berätta att han är med,lilla puffen=)
Men det är väl för att jag inte direkt har tid för han som jag hade med Liam när han låg i magen,då pratade jag ju jämt med han och smekte och klappade och sånt,nu sker det nångång på kvällarna men inget avancerat. Min lilla bebis där inne,jag älskar dig!
Är i v.27 nu, LORD! Snart är det dags för 2a UL:et och efter det är det bara och packa BB väskan och hålla andan!
MAMMA vad rädd jag är den här gången,jag är uppriktigt sagt SKITNERVÖS och SKITRÄDD för förlossningen!!
Dels för jag vet hur JÄVLAAAAAAA ont det gör och sen för att jag är så fruktansvärt rädd för att han ska vara sjuk,eller DÖ!!


Nej,jag måste kissa nu och sen är det DH igen! PUZZZ

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0