kvack kvack

Jag fryser så jävla mycket om mina fötter!! Dom är verkligen iskalla!! =(
Idag fick jag glada nyheter! Desperate Housewives börjar den 6 okt!! JAAAAA,tack Cissi för infot :)

Har inge mer och skriva,ska röka nu och sen se på Anna Ankas kvackande om svenska tjejer som legat sig till berömmelse! *suck*

Nej,en grej till. Idag på tåget hem höll jag på och bli skogstokig! Satt mitt emot en tjej som inte gjorde annat än och glodde på mig! Hon försökte inte glo diskret heller utan hon verkligen rå stirrade! Jag känner direkt när någon iakttar mig och blev så förbannad att de slutade med att vi hade en makt tävling. Jag psykade henne från Norrviken till Väsby och YEES jag vann!! Ångrar inte att jag tillade: VA GLO RU PÅÅÅ?? Hahaha,äkta fjortis.. Men hon var en sån så jag blev förvånad över att jag inte fick höra någon spydig kommentar!
Måste tillägga att jag hade mina solbrillor på mig (som alltid) och jag tror inte riktigt att hon kopplade att jag glodde tillbaka först men sen jävlar vad röd hon blev i ansiktet.
Okej om man får sån där stilleblick,det får väl alla? Men inte i någon annans ögon..?
Jajaj,PUZZ PUZZ!



Kommentarer
Postat av: Kussen!

AAAAH! Desperete!!!! LÄNGTAT!!

hahahhaa fan känner igen det där asså när nån jävel verkligen sitter och råglor på en.. Trodde väl som sagt att du inte såg att hon stirrade (thank god for sunglasses^^).

Åhh ny smilegubbe ^^)

haha alltid jag...

PÖSS

2009-09-22 @ 20:50:41
URL: http://madzans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0