fredag idag :)

försöker lägga upp en ny profil bild men det vill sig inte riktigt?

liam mår bättre idag,fortfarande snorig,men han hostar inte lika mkt och illa längre. SKÖNT för han!
han är fortfarande så där underbart mysig och gosig och han har sovit inne hos mig hela natten, eller sovit och sovit, jag har nog sovit mer än han! =) vaknade flera ggr av att han var nere vid mina fötter och rullade runt i täcket och bara myste och ville busa.. neeeeej,liam mamma vill sova nu! =)
idag ska jag adressändra. har sagt det några dagar nu men idag ska jag göra det!
liam sover nu som att han behagade vakna strax innan halv sex och ville ha välling! =)
jag är trött men när han väl sover och jag kan sova så kan jag inte,jag har inte ro i kroppen trots att jag själv inte är helt hundra och näsan är helt täppt! jajajaaa,här kommer lite bilder på sjuklingen:


rejsar hos farfar o farmor!

försöker fånga såpbubblor

lyckas!

jaaa,en bloja på huvet :)

finklädd älskling på kräftskiva hos farmor o farfar!

trött älskling ska till dagis

sjukling myser med pappa!

tröttmössa

mammas cooling

trött och hängig!

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Sv: Skönt att höra!

Hon heter Embla : )

2009-09-04 @ 20:25:42
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: lattemorsa

Sv: Ja, och ganska ovanligt : )

Jag mår illa av choklad nu : P

2009-09-04 @ 20:34:13
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: Jennifer ღ

sv:

min glass finns tyvärr inte mer haha :)

den är redan i magen och mums va gott det va ! :D

2009-09-04 @ 20:40:34
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0