vattkoppor?

jag har klippt mig förresten! gjorde det igår efter jobbet. så nu har jag lugg och så klippte hon upp topparna bra mycket. saknar mitt långa hår faktiskt,när jag hade utsläppt täcktes brösten,så långt hade jag! nu räcker det till axlarna knappt.. aja det behövdes,mina toppar var grymt slitna och torra! nu känner jag mig fräsch i håret! på sön ska jag färga håret hoppas jag!

nu drog karln till jobbet och jag sneglar på simpsons=)

jag tror liam har vattkoppor!? helt plötsligt fick han 39.3 i feber runt middagstid ungefär och sen när han badade upptäckte jag två ganska stora röda prickar med en vit prick i lixom,en på armen och en på benet.. tiden får utvisa vad det är men jag kan inte mer än att hoppas på att det är det! skönt att få det överstökat lixom! är lite nervös för hur natten kommer bli,antingen sover han som en gris igenom hela natten eller så blir det en jobbig natt.. men men,han har sovit inne hos mig i jag vet inte hur många nätter. hur myyyysigt som helst och jag börjar vänja mig vid att alltid ha nån bredvid mig nu. så jag vaknar väl inatt av att det är tomt kanske,om han nu mot ALL förmodan skulle sova själv igenom hela natten. ♥

till middag åt jag och rasmus en skit god kebabrulle från stan här i sigtuna,mums!
till kaffet åt vi en skit god kanelbulle-längd som jag köpt i sollentuna, och nu till ingenting äter jag fruit toffees.. jag är och kommer nog alltid vara en gottegris! :P tur att rasmus älskar mig ändå =)
har fixat lite hemma,några tavlor har kommit upp och rasmus installerade tvn däruppe så nu kan man se film och så däruppe med! MYSPYS!

JUST DET,HÖLL PÅ ATT GLÖMMA! Liam ska få YTTERLIGARE en syssling! Rasmus kusin Therese är gravid och kommer få en bejbi i maj någongång! KUL,ÄNTLIGEN GUMMAN! ♥ *hoppas på en kille för Liam är yngst bland killarna* ;) "på Rasmus sida då alltså"



nu ska ja se om det finns nåt på tv som är värt att se!
ha en skön kväll! PUZZ

Kommentarer
Postat av: Din bff;)

stakkars liten:( hoppas han blir bättre snart!!

puss&kram

2009-10-17 @ 20:41:18

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0