OVE! =)

Hej där!
Måste börja detta inlägg med att säga: JAG saknar dig min ÄLSKADE lillasyster! Tycker det är jätte tråkigt att ni inte kommer i helgen och hälsar på! =( Men jag förstår varför till fullo och vi kanske kan ta det helgen därefter som vi sa? Hoppas det verkligen! PUSS på er, ÄLSKAR dig syrran! ♥

Idag:
Har jag sovit till klockan halv nio ungefär,hämtade Liam innan kl 12 igår och han sov i min säng hela natten, han har nog ont någonstans för han vaknade X antal ggr och grät och var arg, lillfiiiiis! =(
Vällingen serverades runt halv sex och sen somnade han om! SKÖNT! Jag vaknade till innan han och då möts jag av en unge som ligger med fötterna vid mitt huvud och hans huvud låg nere vid mina knän! Hahha,jag som försökte krama om honom, det gick inte så bra! =)
Senare på fm kom Sis och Seb förbi och lekte, Liam är ELAK som drar Seb i håret och dessutom försöker bitas! MORR! Inte bra alls!
Lunchen var uppskattad och åts upp av två galna ungar och deras mammor =)
Efter lunchen var det sovdags och vi packade ner våra barn i respektive vagn och begav oss ut på en 1½ timmes lång promenad runt Munkholmen. Det var kallt till en början men vi fick upp farten och båda två höll på att svettas ihjäl om fötterna! =) Måste säga att jag inte direkt är imponerad av husen där i munkholmen, hade fått för mig att det skulle vara värsting husen där men icke! Visst fanns det snygga hus men det var sällsynt!
Vi stötte på en hage oxå! Inte vilken hage som helst utan en hage med bisonoxar i! Tre stora lurvar med luggen för ögonen, skitsöta tyckte Sis, jag var tvungen och mobba den som stod ensam och vi döpte honom till Ove! HAHA! =)

Senare på EM åkte vi till Väsby C snabbt och köpte ett par vinterkängor till Liam, det blev ett par sååå ursnygga Viking kängor! Goretex, alltså helt vattentäta och vindtäta. Gjorda för en svensk cp vinter med andra ord! Me like och jag är jättenöjd!
Vi "råkade" stanna i stora väsby på hemvägen och äta på Mcdonalds, MMM BIG MAC! =)

Nu håller på jag på att kissa ner mig och är grymt röksugen!
Snart desperata hemmafruar=)
PUZZAR

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0