mys med sjuker

vet att det är många som läser min blogg men kan inte sluta bli förbannad över att ingen kommenterar...?!

magsjukan är här för att stanna,liam har kräkts till och från sen igår men det ser ut att vara bättre idag,jag vågar inte säga något ännu, han fick behålla en hel flaska välling iaf så det är skönt, han har fått en alvedon och nu är han uppe och springer. sååå skönt att se!

ikväll tänkte jag laga till en smarrig wok med fläskfile och ris och sötsur sås. mmmm!
om inte jag oxå blir dålig dvs,känner mig skum i magen...?

Ha en bra dag i regnet, PUZZ

Kommentarer
Postat av: Din bff;)

Gott med wok,jag har varit sugen på de jättelänge,ska göra de nån dag

Vi får ta en middag och en tjejkväll nån dag..kan va hos mig och sitta vid barbordet:)

puss puss

2009-10-17 @ 20:43:26
Postat av: din bff=)

ja det var skitgott med wok!

det får vi ta och göra! jag fyller ju år snart, då kanske? ;)

2009-10-17 @ 20:45:23
Postat av: Din bff;)

ja men de blir skitbra:)har inte barnen den helgen,så vi kan juh ta de på lördan när ragge inte jobbar!!!

puss

2009-10-18 @ 19:38:35

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0