vab idag

Har varit hemma från jobb och dagis idag. Liam har fortfarande diarré och är lite hängig, inte feber hängig utan bara hängig, mammig kan vi säga =)
Vi är hemma imorrn oxå så jag kan lämna på dagis sen med gott samvete om att han inte smittar.
Han ska ju palla med dagis oxå,inte bara kasta in han där för att han är frisk, det är ju helt annat på dagis som han ska ORKA med! Även om han är frisk så kan han ju fortfarande vara seg och trött lixom. Jag har så mkt att säga om föräldrar som gör just så! Och om dom som chansar och lämnar på dagis så man får ringa hem till dom FÖR DOM ÄR HEMMA OCH LEVER PÅ A-KASSA ELLER DYLIKT OCH BARA LIGGER I SOFFAN ELLER SÄNGEN OCH BAKAR FLER UNGAR!!!!!!! och säga du ditt barn har feber eller hosta eller VATTKOPPOR som dom inte hade en ANING om!! MORRAR så jävla högt åt dom! Tänker inte skriva ner min aggresion mer nu men USCH för dom respektlösa och egoistiska människorna!!!!

*lugnar ner mig*


Idag har jag och Liam varit i märsta och träffat Sis och sötis Seb och lunchat/fikat, sen gick vi med dom hem och ungarna fick leka av sig och jag och Sis drack te och bara snackade. Vi har ju inte träffats på ett BRA tag nu, man har ju aldrig tid nu när man börjat jobba! Men det var riktigt trevligt och vi ska göra om det imorrn! Då kommer dom hit och leker, just det, Sis? Jag har lunchen kirrad till kidsen imorrn så du vet!!! =)

Till middag åt vi spaghetti och köttfärssås och det var så gott! Mina killar älskar det och jag älskar att se dom äta! HAHA!

Nu ska jag nog göra mig en skål med glass och mysa ner mig i soffan med Rasmus innan han åker till jobbet!
Ha en mysig kväll,kramis!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0